Nytt!

Orkade inte ha kvar juldesignen längre så jag bytte.. Och den ska nu vara kvar ett tag! Jag känner att jag har sagt så till alla designer jag har gjort men vad händer efter en månad typ....? Gissa!

Ska snart äta frukost sen ska jag fixa med bilder till ikväll som vi ska visa. Inte för att det kommer blir bra men spela roll :P Sen vet jag inte om jag o Johanna ska köpa nåt gott till ikväll eller hur det blir! :)

Jo en sak jag glömde berätta! Mitt lag var med i STORT uppslag i GA idag! Det stod typ bara om dom. Är såå jäkla stolt över dom eftersom dom vann hela KIK Cup! Känns så himla bra att vi nångång får vinna! Hade jätte gärna velat vara med men jag taggar till Team Sportia cup istället! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback