SNÖ!

När jag gick till skolan i morse hade det kommit lite mer snö under natten. Men under svenskan och So lektionen så snöade det som bara den, jätte mysigt:) På svenskan gjorde vi inget speciellt, på SOn såg vi film- Scary Movie, haha så jäkla bra :P Den såg vi klart den filmen på matten också.. No sen lunch!
När vi skulle gå till maten är det en liten backe ner och under snön där låg det is så jag kommer åkande där och snubblar till och ställer mig upp men på något konstigt vis som ramlar rakt ner i snön och tar emot med armbågarna och får snö på hela mig! Haha, shit va vi skratta! :D

Aa, sen No labb där vi satt i datasalen och då fick man göra vad man ville :)

Halv 5 till 6 är det extra dans för dom som vill va med och visa upp en dans på basket match i Januari, så den ska jag på :)

Lite bilder av hur det ser ut ute:






Tjing!
/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback