Stressig dag !

Hej hej :)
Har vart en väldigt stressig dag idag, det har varit kul men det är skönt att det är över :)

Skola först då.. På slöjden hade vi värsta julstämningen med jullåtar och allt :P Sen fick vi tillbaka vårt engelska prov och blev skit glad, och förvånad att det gick så bra som det gick :)

Efter skolan var det bara att rusa hem. När jag var hemma var den kvart i 4 och dansen började 10 över 4. Det var bara att kasta ner 1 ton kläder jag skulle ha med mig och sen sticka iväg. Vi tränade med kläder på MJ medleyt, men det är ganska strssigt för på en låt har vi bara 30 seknuder att byta om på :P Men det blir skojj.. På lördag ska vi genrepa på Visby Strand klockan 11, sen ska vi tillbaka dit på kvällen och vi ska typ dansa halv 10 :P Efter showgruppen var det disco, sista gången innan jullovet. Det gick bra :)

Kastade mig hem, åt och duschade jätte snabbt sen cyklade jag iväg och såg nån julshow med Emmas klass. Kastade mig sedan därifrån för att se julspelet i kyrkan, himlans vackert och fint var det. Dom var verkligen jätte dukitga :)

Så nu har jag landat här.... framför dator.....förvånande.....Nej!

Har sovmorron i morron, så jäkla skönt!
Puss


Massa lucia träning i morron vilket blir najjs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback