TISDAG !

Tjo :)

Hoppas er dag har varit bra, för det har min varit. Inte speciellt många lektioner vilket är skönt:) Började med svenska där vi jobbade med massa tidningsgrejjs, sen so där vi såg film o massa, mattelabb, no-läxförhör, hoppas det gick bra :), lunch sen HK. Jag jobbade med Emma H, alla skulle göra fisk i ugn, sen hade vi grönsaker i ugn, istället för typ rivna morötter som typ alla har :P Men det blev gott :)

Efter skolan skulle egentligen med till Maxi och se idolerna med Jenny, Joel och Johanna men dom skulle åka redan vid 2 och jag orkade inte vänta på Maxi i två timmar så jag sket i det.. istället gick jag hem, tog det lugnt och målade naglarna, skit coolt ;)

Har lagat mat och så nu, skippar nog träningen ikväll..
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback