Tisdag !

Hejsan!

Vanlig skoldag i dag. Började med svenska där vi inte gjorde så mkt eftersom vi hade vikarie men jag läste iaf lite ur min bok. Sen So, gick bara igenom massa frågor. Matte, fortsatte jobba. No, var klar med arbetet så jag gjorde nästan klar kapitlet i matten. Lunch, där tog maten slut så jenny joel och jennie plus tusen andra fick typ stå och vänta i 20 minuter!! :O Sen No labb, där gjorde jag klart dom sista talen på kaptilet i matten.
Satt och gjorde dom med några 95:or-Amanda, Ida, Malin, Zandra och Felicia. Sen Emma H från min klass då då. Sen kom Anna i 93 också ;) Haha, väldigt intressant infooo!! ;)

Ikväll är det träning 19.30 till 21.00 så nu ska jag bara ta det chillidill!! :D

Puss

 
Tjaaa snyggingar!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback