Äntligen disco-dans..

..efter en veckas uppehåll. I börjar var jag lite skeptisk men sen så.. För det första: Vi är typ 30 stycken i vår grupp och vi dansar i den lilla salen! För det andra: Emma hade visat att dom lagt på typ as mycket, så jag var lite rädd att inte kunna komma in i dansen..
Efter några gånger satt dansen hyffsat, men med raska steg hemmåt och lite träning så sitter dansen rätt bra nu.:) Det känns bra. Sen har jag o Emma bestämmt att vi ska bli bäst på dansen i hela gruppen ;P.

Äntligen torsdag och alla tre prov är avklarade!Tack o lov! Nästa vecka är det prao och min lott föll på korpen, känns helt okej. Veckan därefter är det sportlov och då kommer äntligen älsklings moster ner till ön.
Väääldigt soofta två veckor frammåt är det då. Puuhh...

Jag vill göra sånna där grejer man fyller i grejer på och lägger ut på sin blogg.. hmmm.. ska fråga joel.
Ni kanske inte fattar men ändå..

Och på lördag är det alla hjärtans dag,  ska på stan med johanna i morron och ser om jag hittar något :)

Ps. Hade tänkt att byta design igen! Ds.

Tjing!




Kommentarer
Postat av: Lovisa

vad har du haft pov i ? ;)

2009-02-12 @ 21:10:01
Postat av: Lovisa

vad har du haft prov i ? ;)

2009-02-12 @ 21:10:54
Postat av: anna

språk, matte o so.. <3

2009-02-12 @ 21:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback