Då var man hemma igen då..

..till kalla och gråa Gotland -_-
Åkte av båten igår kväll ca halv 12. Trött... Men väldigt glaad efter en sådan lyckad resa! Vi har varkligen haft så gryymt roligt. Så mycket snö, så mycket skratt, så mycket av allt! :) Det har verkligen varit super kul!!

Så var man då tillbaka till skolan igen..! Inte så kul. Men snart prao o sen sportlov. Skööönt!

Idag har jag varit med Lisa som jag inte har sett på länge..! :) Sen har jag pluggat till SO prov som vi har på onsdag.. Tog en liten promenad med Johanna också. Skönt att prata lite.

Nu ska jag vara lite social och slå mig ner i soffan...

Bilder kanske kommer om jag orkar ladda upp:)

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback