Fredag den 13:e..

vill helst inte nämna den dagen, eftersom den betyder otursdagen. Men men.. Har inte råkat ut för något idag men det kan jag fortfarande hända nåt! :S. Eller när jag kom hem från skolan la ja min mobil på ett bord (trodde jag), sen går jag i väg och kommer tillbaka..tror ni den ligger där eller?? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, Jag ba sprang runt som en galning och letade och min första tanke var att någon hade gått i vår lägenhet och tagit den (?). Ja, ni vet ju hur jag är, hettsar upp mig för så små saker och sen så är det inget ändå. Haha.
Det visade sig iallafall att den låg framför mikron. Duuum som man är!!

Ja, städningen avklarad så nu kan bara Johanna få komma hem så vi kan åka ner på stan:). Jag tänkte kolla på lite olika saker..

I kväll ska jag nog va me Johanna...

/aaaannnaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback