Melodifestivalen..

I går så var det en skön dag, sov länge, åkte ner på stan en sväng, och var sen med Johanna. Jag räknade ut att det var 3 helger sen jag hade sov morgon,,! Första helgen var jag på läger, andra helgen skulle vi med båten, och tredje helgen så var vi i fjällen och då gick vi upp runt 8.. Så den här helgen har varit skön! 
 
Igår kväll såg jag, Emma o Johanna på mello.. Tidigare hade jag o Emma ätit pizza och köpt popcorn och chips. Muums!
Johanna kanske gick hem kvart i 11. 
Vet inte vad jag gjorde efter men när klockan slog 23.55 kände jag hur ögonlockoen blev tyngre och jag släckte,,! :)

Idag ska jag va med Johanna o Joel, hehe, vi ska visa Joel en lite liten show jag o johanna har gjort för honom,,hehe:).
Senare ska jag på dans, kuul!! Eftersom jag har varit borta 2 gånger..

Prao i morgon på korpen! Lite nervöst..
Sedan sportlov.. Sköööönt!!


Måns och

 Heat till Globen...


Tjiing/Aaaannnaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback