15 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!

Mina kompisar somnar i mitt sällskap när jag tjatar om fjällen resan hela tiden! tihi. Men jag tycker det ska bli så härligt att komma dit, men mitt tjat om det har fått de flesta ganska trötta.
Nu återstår bara 15 kanske långa, kanske korta dagar kvar. :D:D:D:D:D

Ska nu ta bussen in till Stor stan (!) Tillsammans med johanna.. Får väl se vad man hittar nu när det är halva priset på rean!!
Ikväll ska jag o johanna baka, vet inte vad vi ska göra eller vart vi ska vara..
Löser sig väl..

Nej, nu är det andra sidor som gäller för mig på denna dator.


Krrrrraamm!!!!

Yeee!! :)

Kommentarer
Postat av: manda

Haha, jag förstår att du tjatar gumman, hade jag oxå gjort i ditt läge :)

Hoppas resan blir bra då, annars har du tjatat (och tjatat och tjatat) utan anledning ;D

<333

2009-01-17 @ 00:07:15
Postat av: anna

tack gumman! :):)<3333

2009-01-17 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback