Ett lyckad läger kan man ju verkligen säga!!

Som jag skrvier i rubriken så menar jag det verkligen, helgen har varit super lyckad.
Läger med konfirmationen i Eke var bland det roligste på länge. Så mycket nya personer man har lärt känna. Det är så det ska va..
Vi som typ var mest var, jag, amanda, lovisa, felicia, zandra, annika och lovisa. Och vi hade det verkligen jääätte kul!
Allt som hände orkar jag inte skriva..Men ni fattar..

Skönt att komma hem till sin egen säng och sitt egna rum efter två nätter där ute.
Nu är det bara att se fram emot en häääärlig skolvecka igen!! (Ni fattar)

Nu är det bara 5 dagar till jag åker till fjäääääääääääääällen!!


kram

(bilder kommer kanske!:))



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hoppas att du får det riktigt bra och kul i fjällen!!

2009-01-26 @ 15:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback