Ett sista inlägg..

..Innan avresa mot fjällen.
Så alltså i morgon bär det av, bort från visby, bort från gotland, bort från skolan, bort från kompisar..
Kommer sakna alla grymt mycket,,! :(
Skönt att komma till snö och miunsgrader och mycket skidåkning.
Båten i morgon bitti går 7.05. Så det är juu inte att sitta uppe hela natten precis.

Idag så har jag också varit hemma. Somnade vid 10 i går och vaknade 10 i morse. Sköönt med många timmars sömn, som även kanske räddade min feber, som nu så gott som är borta.. Häärligt!! Men....... nu är jag ganska förkyld i stället..., hoppas att det avtar innan måndag då jag tar mina första åk i backen.

Som sagt, vi ses om en vecka. Ha det bra på denna regninga ö! För jag ska iallafall ha det braa!

/A


Säälen, here I come!! :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ha så kul! =)

Vi ses, kraaaam

2009-02-04 @ 21:58:18
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback