Julen 2008!

Nu var det ett tag sen jag skrev! Men jag ska försöka att sumera julen 2008 i allafall:)

Avslutningsdagen i skolan var alla glada och klassen hade det trevligt. Alla fick sina betyg och lite nervöst var det ju!

Dagen innan julafton så åkte vi upp till norr till Piteå. Uppfärden var ju inte så speciellt trevligt när det gungade så in i hoppsan på båten! En kille satt och spydde precis bredvid oss så det var ju inte så kul! :-S +o(. Men annars gick det bra.
Julafton var trevlig och bjöd på en halv meter snö och -18 grader (!).
Fick då min efterlängtade mobiltelefon:), pengar, morgonrock, tandsmycke, underställ och mycket annat! :)
Veckan fortsatte i ett lungt tempo. Jag tillbringade de flesta dagar tillsammans med Lisa och ibland med hennes kusin Frida:). Mååånga roliga stunder!:)
En dag så åkte vi även hundspann och det var jätte mysigt:)
Åkte hem dagen innan nyårsafton...

Vi tillbringade vår nyårsafton hos våra grannar, Lena och Janne. Träffade även Johanna senare under natten! ;)


Här kommer lite julbilder från julen 2008.
Se och njut.

Ha de!


 Julklappar:)       Lisa,Emma & Anna :) <3            




Lisa & Emma :)     Hundspann! :)

12 hundar körde oss! :) 

 :)



 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åå, fett nice med hundspann och massa snö!! jag vill också! <3

2009-01-02 @ 22:56:31
Postat av: Joel

"så in i hoppsan" xd

2009-01-03 @ 12:19:06
Postat av: Anonym

"så in i hoppsan" xd

2009-01-03 @ 12:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback