lööördag!

Hej!
Igår så var jag och johanna på stan. Kul. Fyndade rätt så mycket på rean. Sista affären vi var inne på var lindex och det var typ inga folk i kassa kön. Bra tyckte vi så vi gick in och provade sakerna vi skulle så att vi sen skulle hinna till bussen.. Men när vi väl kommer från omklädningsrummet ska såklart 941 personer stå i kö. Och såklart är det bara en kassa öppen!!!
Efter mycket väntade blev vi klara och då var klockan 17.52 och bussen gick 17.50. Vi sprang allt vad vi hade men när vi nästan är framme ser vi den gå! Jag ba till johanna: men om vi springer så hinner vi till busstationen. Hon ba: nej jag har ont i fötterna. Så vi hann alltså inte.
Vi blev väldigt irriterade och klagade på allt som hade kommit i vår väg. När vi då börjar traska hemmåt hittar jag en enkrona, jag ba lite smått glad: det här betyder att vi kommer ha lyckan med oss när vi går hem (?). Johanna bara suckade. Sen sa hon: aa, vi kommer säkert träffa två snygga killar.. o hipps så kom det två snygga killar som jag då tydligen inte hade sett! hehe,
Sen sa jag att vi kunder ju gå till atterdags och köpa godis i stället för på signalen. O jag ba: det kommer säkert vara halva priset på rea priset. Johanna ba: aa, säkert, as sur!
Och sen när vi kommer in där så kostar godiset otroligt bara 29 kronor/kilot. Aaaaaaaaaaaa! Fett bra ju.
Så jag köpte ju ett kilo! hahahaha.
Den kvällen var skojjsig.

Idag har vi gjort om mitt rum. Jag har fått in en garderob och skrivbordet är omgjort. Känns skönt.

Imorron ska jag ha fotbollsträning sen ska jag till kyrkan två gånger! hehe..

Ha de bra..kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback