Onsdag 7/1

Hej.
Idag så har jag varit på stan med Lisa och Lovisa. Det var mycket trevligt. Det var extra kul att träffa Lisa för henne har jag inte träffat på hela julen..
Efter ett tag skulle Lisa va med en kompis så jag och Lovisa gick vidare.
Senare åkte vi hem. Gjorde inte så mycket då, drack varm choklad och kollade på bilder. Mysigt.

Imorron börjar skolan. Inte så kul!

Börjar så smått räkna ner dagarna till fjällen resan. Om 3 veckor bär det av. Så såå länge behöver jag inte gå i skolan! :)
Satt och kollade på massa bilder därifrån och började längta som as.

Näpp, jag har två bilder att bjuda på, sen loggar jag ut från denna blogg.

Ps: Designen ska fixas inom snar framtid! XD.

kramen!

    <---Dit ska jag!:) --->

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Är det jag som ska hjälpa dig med designen har du tänkt? ;P

2009-01-08 @ 19:29:17
Postat av: Lovisa

vill också till fjällen. <3

2009-01-09 @ 19:22:27
Postat av: Nellie

Hej, har du en blogg från snyggareblogg ? kramar

2009-01-10 @ 19:29:58
URL: http://nelliea.blogg.se/
Postat av: anna

till nellie: aa, det har jag ;) kram kram

2009-01-11 @ 00:21:35
Postat av: Nellie

Okej, du kanske inte såg det men du måste ha en länk till deras sida för att få ha deras design så du vet. Kram

2009-01-11 @ 13:30:06
Postat av: nellie

Uppdatering snart ? (:

2009-01-12 @ 17:36:43
URL: http://nelliea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback