SJUUK!!

Det är heelt otroligt. Anna, Gottfridsson- SJUK! Det är inte bland de vanligaste hädelserna för mig! Och så typiskt nu inför fjällen! :(
Jag räknade ut att det kanske 5 år sen jag var hemma från skolan på grund av sjukdom. Det är sjukt!
Vaknade igår med försylning och feber. Var hemma hela dagen och tog det lungt. Gick och la mig vid nio för att föhoppningsvis kunna gå till skolan idag.
Hade faktiskt tänkt att göra det, men sen kände jag att jag vill vara i tipp topp inför fjällen.
Ska ändå gå till skolan klockan 2, för då har vi tvättkunskap och om jag inte är med idag så kommer jag missa det eftersom jag är borta nästa vecka. Så nu ska jag försöka vila upp mig så jag orkar med det sen.
Sen senare är det dans, som jag ska gå på. För jag känner att jag inte kan missa första danslektionen. Får ta det lungt...

Nej, nu ska jag skala en apelsin och få i mig lite C-vitaminer.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Joel

Joel, Johanna, Anna = sjuka.

2009-01-29 @ 11:31:26
Postat av: Lovisa

åh, jag tycker fasktiskt lite synd om dej gumsan<3

du skulle vart här och druckit färskpressade apelsinjuice ;)

krya på dej vännen och ha det bäst i fjällen <3<3

2009-01-29 @ 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback