Söndag 4/1

Hejsan alla!
Idag har jag haft en bra dag! :) Först så var lovisa här för hon sov över. Vi gick upp halv nio för att då till kyrkan (inom konfirmationen). Efter kyrkan så tog hon bussen hem..

Sedan har jag varit med ellinor! :)
Som alltid så har vi det trevligt och roligt. Vi var ute och spelade in film och den blev fett bra:). Det kommer lite bilder senare.
Sedan så var vi inne, fikade lite och satt vid datorn. Runt sju så cyklade jag hem.
Jag och Ellinor ska också träffas och sova över på lördag för hon ska ha en liten fest då för hon fyller år, vi ska först bowla... Trevligt trevligt.
 

Senare under kvällen gick jag, amanda och johanna ut... Jag och Amanda kastade snöbollar på johanna o jag tyckte faktiskt lite synd om henne! :* (aa'

När jag kom in så såg jag en film som var riktigt bra.

Imorgon ska jag, johanna o fanny vara barnvakt åt linus o sen sova över. Trevligt trevligt.

Lite bilder från dagen:


Söjte! :)    snööö! :)


Elliinooor! :) <3

kram kram! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tyck synd om mig^^

2009-01-05 @ 12:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback