Sumering av 2008!

Jag tänkte gör lite som Joel.
Sumera 2008 månad för månad! :)


Januari:
Det blev ett nytt år; 2008!



Februari:
Vår familj plus familjen Bergström åkte till fjällen!
Rättare sagt till Sälen- Tandådalen. Mycket härligt. Vi kör samma vända igen dit.
Vecka 6! :)

Fia kommer åkande! (Foto: Anna! ;))

Mars:
Lilla Anna fyllde 14 år och hade därmed en liten fest!
Även Melodifestivalen var i full gång då!

Haha!

April:
Har inga starka minnen från April. Men vårat fotbollslag var
iallfall med i När Töis Cup! ;)

Tihi, en bild från något år sedan, i samma cup!

Maj:
Månaden då det var dansavslutning! Jag o Joanna hade väldigt roligt då! :)



Juni:
Jaa! Äntligen sommarlov! Dansläger och Nilsliedholmcup! Minnen
man aldrig glömmer!

Tjoho! Emma glad för att vi har fått sommarlov!

Juli:
Vi var på Skara Sommarland och vi var även hos mormor o morfar
tillsammans med familjen Lytholm/Bingström! :)
Skara!   Hos mormor o mofar!

Augusti:
Lisas och Fridas familj kom hit,  till över varma Gotland! Just den
veckan var den varmaste!

Alla syskon! :)

September:
Söta syster fyllde så mycket som 10 år! Grattis på henne!
Joel fyllde också 14 år.

Sistaaaa!!<3

Oktober:
Jag var en hel del med Lisa den månaden! <3<3

Tihi, sööt! :)<3

November:
Joel och Johanna hade fest! Vääldigt skojjigt och trevligt.

haha?

December:
Ääntligen jul och julafton! Så som jag hade längtat!

Julklappar!

Yees, det var en liten sumering av det gånga året! Hoppas nu att
2009 blir lika bra, om inte bättre!

Kram/a.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback