Tisdag 20/1-09!

Hej. som ni ser är min design nu fixad, jag blev väldigt nöjd. :) Tack alla ni som hjälpt mig att fixa den:) (?)

Idag har jag varit med Lovisa:) vi gjorde inget speciellt utan tog det bara lugnt. Vi spelade ett as roligt spel på datorn:) haha. När vi hade kört samma bana typ 40 gånger sa jag: -Vi står fortfarande och trampar skit i träsket. Haha(jag tror det är ett citat). Lovisa ba: -Katten går fortfarande i den heta gröten! haha, vad är det för ordspråk liksom? jag tror hon blandade ihop några citat där. Shit va vi skrattade. Det lät så kul! :)

Alltså dagens citat: -Katten trampar fortfarnade i den heta gröten!

tihi, punkt sluut! :)




Imorgon ska jag vara med dom här tjejorna! :) <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

asså fy fan vad det där med katten var kul...hahah :P

2009-01-22 @ 19:50:50
Postat av: Anonym

haha, ja! feett kul!! :) <3

2009-01-22 @ 20:55:36
Postat av: Ellinor

Vilken fin blogg!

Tror du att du kan visa mig någon dag?

Kram

2009-01-25 @ 18:30:24
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback