23.10

Träningen gick bra men eftersom vi har haft 6 VECKORS UPPEHÅLL, det är fett mkt! Aa, men i allafall då var det många som var ganska trötta bara efter ett par springningar fram och tillbaka. Så nu blir det hårdträning i morron och på onsdag för att vara helt uppladdade till på torsdag då det är p18 cup! :) Vi ska bara möta fastlandslag.

Och idag fick jag äntligen träffa min bästa vän Lovisa igen. Vi har typ inte setts på 4 veckor eftersom hon har varit på Malta på språkresa i 3 veckor!! Men hon var iaf aaaaaaaaaaaaas brun, fast det vill hon inte erkänna ;)


Asså imorron lovar jag att jag skriver och laddar upp bilder från helgen.

GoodNight :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag var inte aaaaaaaaaaaaaaaaaaaasbrun. jag borde ha vart brunare efter 3 veckor lixom!!!!

men det var kul att träffa dig med vännen<3

2009-07-26 @ 23:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback