Helgen dårå! :)

Jaa, nu ska jag berätta om min helg, om jag orkar..............okej då!

Fredag:
Jag och Joel cyklade ut till Johanna i fridhem. I börjar gjorde vi inte så mkt, men sen så skulle vi äta lunch, så då gjorde vi det. Makaroner och köttbullar, aaaasa gott! :) hahaha! Sen när vi var klara så skulle jag nästan med bussen så jag hann inte bada men då såg jag på när Joel och Johanna badade.
Cyklade sen till Vibble och tog bussen därifrån till tofta där jag mötte Lisa.

När jag kom dit så hjälpte jag henne ett stå i en kisok där, och det var feett kul, haha, jag älskar att slå inte på kassa apparater :),
Sen när vi skulle stänga så räknade vi pengar, då fattades 400 då räknade vi om typ 1000 gånger men efter ett tag ringde vi till chefen då hade han tagit dom -_-! Sen när vi skulle gå och låsa så var nyckeln borta! Då rev vi ur alla papperskorgar och allt och letade i typ en timme. Efter ett tag så ringer vi till chefen då hade han också tagit dom!! åååh, lite typiskt där. Sen bestämde vi att jag skulle sova hos Lisa och så skulle jag hjälpa henne i kiosken nästa dag.

Vi cyklade hem till Lisa, sen gick vi tillbaka till tofta restarungen och åt pizza där, det var feett mysigt :)
Aa, sen så gick vi till stranden och badade med tvål och schampo o sånt. Det var fett varmt i vattnet. Så gick vi runt lite och då var det massa småkillar som stod vi två andra killar. Dom små ba: Dom vill ha erat nummer. Vi ba: tror inte det va.Eller vi sa inget :) Aa, sen gick vi runt där lite och tog bilder o massa sånt. Sen vid 11 när det var kolsvart cyklade vi genom skogen hem till Lisa. När vi kom hem bäddade vi iordning och sånt, sen så sov vi!

Lördag: 
Vi gick upp vid halv 9 ungefär och gjorde lunch låda och frukost. Sedan cyklade vi till stranden och så ställde vi oss där. Vill inte säga allt som hände men det var trevligt iaf. Sen varje gång hennes chef kom så gömde jag mig för vi visste inte om jag fick stå där, så det blev ett litet äventyr i sej :) 
Frammåt 6 så mötte vi upp Hanna eftersom vi skulle på samma fest hos några kompisar i tofta. Vi tre plockade ordning i kiosken sen så stjussade jag Hanna på cykeln så åkte vi till Jacob o Lena där festen var. Vi åt och körde massa lekar o sånt trevligt. Sen så cyklade jag o Hanna till stranden och badade och det var verkligen jätte varmt. sen kom Lisa och det var tänkt att hon också skulle bada men hon frös så mkt. 
Vi bestämde att Lisa skulle följa med bort till festen så då gjorde hon det. Sen vi halv 12 ungefär cyklade jag o Hanna med henne hem och vi såg typ naada! och in i skogen bland buskar och träd o hela fadderullan. Men till slut hade vi lämnat av henne och vi var tillbaka vid stugan. 

Mamma, pappa o emma tog bussen hem strax efter vi kom tillbaka och jag åkte med Hannas familj. En väldigt lyckad kväll :)

Aa, det var sammanfattningen av min helg. Söndagen skrev jag ju om i går. 
Bilder o massa annat får ni nästa inlägg :)

Ikväll så ska vi på Roma Teatern så jag skippar träningen. Känner även av att jag börjar bli lite krasslig :/ 

Nu blir det väl bara att ta det lugnt med dusch o mat, sedan teater! :)


Ha en trevlgit kväll! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback