Hemma igen!

Ja, då var jag hemma igen, efter den första dagen på jobbet.
I början så visade hon runt lite, sen fick jag städa lite, sen fick jag gå med en annan tjej (kvinna/dam). Aa, då städade vi lite rum och så. Sen vid 3 ungefär var vi klara med städningen, då gick jag till caféet och då frågade en tjej mig om jag ville göra sallad, så då gjorde jag det.. Sen blev klockan 4 och jag cyklade hem i solen, feett jobbigt och varmt :)

Så nu sitter jag här. Har ju missat en HEL soldag så jag tänkte ut och lägga mig på terassen så länge solen är framme :)
Imorron börjar jag 11 och slutar 4..

Kram

Kommentarer
Postat av: Joel

Läs min lilla fråga till dej på min blogg ;)

2009-07-14 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback