Home sweet home! :)

Jaha, då var man hemma då...Efter en väääldigt gungig båtresa sitter jag nu vid min dator.
Vi har varit borta i 12 dagar och under dom tolv dagarna har jag tagit massvis med bilder, cirka 746 stycken rättare sagt. Haha, intressant information, jag vet,, men men..

Här är min resa i ord och bild, men observera att inte ALLA mina 746 bilder kommer att läggas ut
(klicka för större bild)


Hela resan började på Gotlandsbåten :)


Vi passerade globen..


Väl framme på hotellet i Sundsvall :)


Där åt jag oxfilé med pasta. Mums :)


Dagen efter fortsatte vår bilresa genom Sverige.. Efter en lång dag i bilen var vi äntligen framme, och jag var glad :)


Dagen efter så åkte vi till Piteå havsbad och badade och solade. Som varmast var det 37 grader (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Två dagar hade vi verkligen gassande sol och över 30 grader varmt. Men sen var det inte så jätte fint resten av dagarna, men lite sol var det ändå.
Jag fick även en ny kompis. Anneli hade med sig en fyrhjuling som jag körde vareviga dag, det var skojj det :)


Jag och fyrhjulingen :)

Ja, asså jag har massa andra bilder men jag orkar verkligen ladda upp dom för det tar sån tid.
Och jag har verkligen haft jätte kul dom 10 dagar jag var där uppe (eftersom 2 dagar gick till resa).

Nu väntar duschen för min del.
Det blev ett litet inlägg och jag hoppas ni kommenterar.

Ska försöka blogga nu på sommaren men det får bli när jag har tid.

Kram på er och ha en riktigt bra sommar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback