jaha..

..då var p18 cup över för våran del då! Ååh, vi spelade jämt hela matchen mot Åkers och typ en minut innan första halvlek var slut så gjorde vi 1-1. Men sen i andra halvlek hände nåt, fråga inte vad, men dom fick in tre mål! Det slutade alltså 4-1 till dom och jag var så himla sur efter!! Vi verkligen kämpade. Jag gjorde allt jag kunde och jag blev både skjuten med bollen på fingrarna så jag fick as ont, plus att någon trampade av mig skon...
Men är man några avbytare så är man.
Nu är det bara att ladda upp inför serie spelet och det ska vi bannemig vinna. Vi har liksom gjort sammanlag 59 mål och släppt in 6, mohaha! Känn på den du :)

Just nu sitter jag här i emmas rum med datorn i knät. Jag har flyttat in till emmas rum eftersom mormor och morfar har kommit och dom bor i mitt :) Har ätit jätte god fiskgryta som mamma hade gjort med potatis, mums :)

Imorron vet jag inte vad som händer men jag är ledig iaf! :)

Puss o Kram skumbanan!:)


Haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback