Nickolaodiendagen på Kneippbyn :)

Hejhej!

Har varit hemma ett tag nu men i kväll har jag, Joel och Johanna varit på Kneippbyn eftersom det var Nickolaodiendagen med uppträdanden. Dom som uppträdde var, Alice, Johan Palm, EMD och Måns :)
Jag tyckte det var fett kul! haha, jag och Joel fick världen skratt attack när dom hade godis regn första gången.. Haha, vet inte vad vi skrattade åt men vi bara kastade oss efter godis :)

Jag tyckte att alla var jätte duktiga och det var jätte kul, fast det var jobbigt att stå i 2 timmar!
Åh shit va mkt folk det va då!! 5000 tror jag dom sa :O. Det va mkt de!!

Ni får lite bilder från kvällen. I morron vet jag inte vad jag ska göra.

På tisdag börjar jag jobba :)



Joel och Johanna när vi stod i kö :)



Mee and Johanna! :)


Asså så här mkt folk var det INNAN det började, gissa då hur mkt det var sen!! :)



Söta Alice började :)

Sen Johan Palm...

Sen var det 5 från Gotland som var med i en tävling och sjöng, dom flesta var bra :)


Sen kom EMD, ååh, jag älskar dom, jag tror dom är mina nya idoler!! Maha!! :) Och söta är dom också :)


Sist var Måns! :)

Jag hade i allafall en fett mysig och rolig kväll! :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback