P18 cup, jag som trodde det skulle gå bra..

..men man ska inte hoppas allt för mkt. Har nu TRE hela förluster i denna cup. Bajs också!! :(
Men sen klockan 6 har vi den sista grupp matchen mot Åkers IF tror jag dom heter. Jag ska ta i så jag spyr rent ut sagt!!

Efter matchen mot Nyköping så stannade jag, Lovisa, Lydia, Tessan, Vandessa, Josse, Helena och Nellie som hade kommit för att kolla, vi stannade kvar och såg matchen P18-Fulham FC asså dom är från England. Det blev inte så mkt tittande eftersom Vanessas lillebror hoppade på mig och Lydia stup i kvarten. Fett gullig liten sak och shit vad kul vi hade! :)

Nej, nu kommer snart mormor och morfar som jag ska ta emot.

Sen blir det maaaatch!! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du kommer ihåg att jag också stannade kvar. tack, tack så mycket! :P

2009-07-31 @ 22:21:27
Postat av: Lovisa

glömde skriva namn, det förra inlägget var från mig ;)

2009-07-31 @ 22:22:35
Postat av: sv. lovisa

oooj!! förlåt! Ska lägga till det dirket!! :)

2009-08-01 @ 10:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback