Thaa pictures..

..som jag lovade i det förra inlägget, det kommer ta typ 100 år att ladda upp alla, men aja!

Fredag:

Joel på fridhem :)

Har lite tråkigt så jag tar bild på mig slälv! Off course! :)

Min nya vän, kassaapparaten :) <3

Söta små giiirls!

Jaa, vi rev ju som sagt ut hela papperskorgen för att leta efter nyckeln...

On the restaurang :)

Mee

Kvällsdopp, huur mysigt som helst!

Yee!

Vid typ halv 11 satt vi oss på varsin sten :)

Jaag

Lördag:

Vi hade tråkigt där i kiosken ett tag så vi tog massa bilder...

Hej fjååårtiiiizz! :) ;)

Mee

Mee again!

Lisa med släp på cykel, haha!

Det var massa bilder, hoppas ni har enjoyat (?) haha!

Nu blir det maat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback