Tidningar :)

Hej hopp!

Kom nästan precis hem. Har stått på stan från klockan 10 i morse och delat ut GotlandJustNu tidningar. Haha. Egentligen var det ganska många lag som skulle dela ut men det kom endast 5 personer, och alla från mitt lag. Lite irriterad blir man ju då!! -_- Det var jag, Ellen, Åsa, Amanda och Emma.
Jag, Ellen, och Åsa började att stå vid öster. Stod där ett tag sen gick vi ner på Adelsgatan och ner på Stora Torget. När vi sen kom tillbaka till öster så delade jag, Ellen och Åsa ut lite, medan Amanda o Emma inte gjorde så mkt!
Jag, Ellen o Åsa gick sen och åt på Max, gott! (:

Efter maten stod vi tre på öster fram till 2 ungefär och då stjussade jag Ellen till Atterdags för hon ville ha godis. Sedan stjussade jag hem henne.

Och nu sitter jag här och väntar på att Ellinor ska komma...
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir väl nåt..

På tisdag börjar jag jobba och får tjäna lite pengar :)


Massvis med GotlandJustNu tidningar delade vi ut.. Undrar hur många det blev..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback