Vadå att jag kommer få träningsvärk..

Hej hej!

Vid halv 1 ungefär åkte familjen på släktträff, inte det roligaste tycker jag då!! Men eftersom min kusin var där blev det lite roligare :)
Vi gick runt och kollade på gården sedan så åkte vi till en annan gård och fikade... Efter allting var det möte som inte var såååå himla roligt.

Vi åkte hem och 10 minuter efter hemkomsten ungefär ringer våra grannar och frågar om jag vill med dom ut och springa 5 km..
En kvart senare började jag den långa och varma springturen på p18 spåret! Det var jätte varmt men det fläktade ändå men jag var ändå helt slut när jag kom i mål. När alla var i mål så åkte jag, Oskar, Danne och Gertrud hem och jag stretchade ut det sista.
Hoppade in i duschen rejält slut och la mig sen på spikmattan för jag kände att jag behövde energi! :)

ja, så nu sitter jag här med lite ont i benen trots stretching. Så jag antar väl att jag kommer att åka på träningsvärk i morron.

Ikväll blir det grillat tillsammans med grannarna sedan 5- kamp, myssigt :)

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan Anna! :) ja det var ett tag sen nu. Vi får ta och träffas nån dag, saknar dig! Ha det bra, puss!

2009-07-18 @ 20:31:39
URL: http://elisabetfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback