Händelserika dagar!

Hej bloggen!
Vaknade precis så jag är ganska trött, haha!
Sorry att jag inte har skrivit men jag känner att jag har haft annat för mig.

På tisdagen åkte jag, emma, mamma, fia och carina upp till stugan. Vi hade det mysigt och solade och badade även om det var ganska kallt i vattnet.
Frammåt halv 7 tiden så la sig Emma i hängmattan och jag gick för att ta fart. Till slut blir farten så hör att hon tippar runt och hamnar på marken. Då ser jag hur benet i hennes armbåge typ står rakt ut. Jag börjar skrika och och alla kommer springande.
Mamma ringer efter ambulans, carina ser till att Emma är lugn eftersom hon är undersköterska.
Eftersom det går snabare om vi kör in henne så åker jag o min kusin in med emma och pappa möter upp oss på akuten.
Etfer ett tag åker jag o min kusin tillbaka till stugan och Emma rönkas och vid halv 11 opererar dom henne och lägger benet till rätta.
Hon vaknar upp med gips och vi får prata med henne i telefon.

På onsdagen kom Emma o pappa upp. Emma med sitt gips. Vi åkte hem på kvällen.

I går så var jag med Lovisa och vi åkte till snäck och badade. Det var verkligen IIIS kallt i vattnet. Kanske 9 grader. Uuuh, va det var kallt.
När vi kom hem så åkte vi till Lovisa och sen tillbaka till mig.
Vi gick upp och handlade godis med Emma på visborg sen så var vi bara hos mig.

I dag ska jag, mamma, emma, hanna och maria till stugan och i morron ska jag städa och packa etfersom vi åker på söndag.

Nu orkar jag inte skriva mer.


På tisdagskvällen tog jag o fia lite kort.


?


På onsdagen kom Emma tillbaka med sitt gips som hon ska ha i 4 veckor :(



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback