Kväll

Hejsan, sitter nu här och ska snart gå och lägga mig.

Dagen har spenderats ute i stugan tillsammans med danne, gertrud och oskar.
Dagen har varit super bra. VI har hoppat studsmatta, ätit gott, gjort 5-kamp och nästan tagit ett dopp fast det blev aldrig av.
På väg ut köpte vi även en ny fotboll i plast som vi har kastat och sparkat på under dagen.
Vid ett tillfälle sparkade jag så högt så bollen fastnade nästan högst upp i en jätte hög tall.
Vet inte hur länge vi höll på med att få ner den. Oskar skulle kasta upp en annan boll för att försöka att få ner bollen som hade fastnat, då fastnar den bollen. Då skulle han testa med hans sko, då fastnar den. Så ett tag så satt två bollar och en sko uppe i två olika träd. Och sådär höll det på, och jag vet inte hur mycket jag skrattade för det såg så kul ut när dom skulle få ner allt.

Men tillslut var allt på marken igen.

Vi åkte hem runt 10 och var hemma halv 11. Från när vi kom hem har jag suttit här.

Innan jag går får ni lite bilder, enjoy people:


Jag och Emma ryckte upp sammanlag 500 ormbunkar ur marken, inte illa du! :)


Ser ni bollen?? :)


Det var så fint ute på vattnet när vi skulle åka :)

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback