Lördag!

Hejsan hoppsan alla trogna läsare!

Idag har jag spenderat hela dagen med Lydia :). Jag kom till henne vid typ tolv. Då åkte vi inte till stan för att se om nåt var öppet. Hon skulle kolla på skor men det var inte öppet så hon köpte lösnaglar på Ahléns i stället.
När vi skulle cykla hem ville hon ha godis så då cyklade vi förbi Atterdags och köpte lite.

När vi kom hem så satte jag fast lösnaglarna på henne. Sen så typ åt vi glass sen lunch.
Då tänkte vi att vi skulle göra stuvade makaroner och köttbullar. Då upptäcker vi att makaronerna var nästan slut och då hade hennes pappa precis åkt till affären och då ringer Lydia men då har inte mobilen med sig.
Lydia: Han åkte säkert till Atterdags.
Vi kastar oss på cyklarna för att hinna i fatt honom, plus att vi inte har med oss pengar ifall han skulle va där.
Som sagt, på cyklarna och iväg.. Men såklart hoppar min kedja mitt i alltihopa så då får vi ställa den på ett ställe.
Hon stjussar mig då på sin cykel och vi kommer fram men inte ser vi någon Lydias pappa i sikte, nej nej!!
Det blir bara att cykla tillbaka och hämta pengar.
Men när vi kommer hem säger hennes mamma att makaronerna räcker och efter mycket så räcker makaronerna och vi blir mätta och belåtna.

Efter det så var vi förbi mig en sväng, spelade fotboll, såg film, tog bilder o massa annat.

Kom sedan hem och åt mat med familjen och sitter nu här med datorn i famnen som i går kväll med ytterligare en ny desgin-sånt är livet gott folk..! (de där med ny design menade jag..


Puuh, det var långt skrivet av dagen..!

Här får ni lite bilder:


This is resultatet av vår goda lunch :)


<3


hahaha! :D


ehm, vi var inte riktigt beredda där ;D

Ha de bra alla!

Kommentera snälla! :(

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag känner att det där med makaronerna låter lite som dig och Lydia i ett nötskal! :P haha

2009-06-07 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback