Midsommarafton!

Nu har jag vaknat och ätit frukost. Jag vaknade typ vid 11 men jag var fortfarande trött, haha!

Gårdagen var i allafall lyckad. Det började med att vi åkte ner till pvailjsongsplan vid 3, där träffade vi 2 andra familjer.
Där satt vi typ en och en halv timme och pratade och fikade.
Sedan packade vi ihop våra saker och åkte hem och hämtade lite saker för att sedan åka till Hanna J och deras familj.
Där började vi med att köra några lekar men tyvärr vann vi inte men min syster gjorde!!

Efter det så pratade jag och Hanna typ sedan vid halv 8 var det mat. Grillat och massa annat gott.
Efter maten så gick vi ungdomar ut och grillade maschmellows och det var jätte gott. Då stod jag och prata med Hanna typ as länge. Sen var det efterrätt, massvis med jordgubbar och glass och grädde.
Efter det så gick vi in, för vi hade suttit i en lada och ätit och där så hjälpte Hanna, Lina och en annan Hanna dom att göra en bit av en dans. Och Janni visade mig hennes rum för hon är bara 5 år och hur gullig som helst :)
Det blev sedan uppvisning av dansen och den var bra :)
Jag o Hanna satt oss sen med dom vuxna och typ lyssnade när dom satt och snackade.
Runt 1 cyklade vi hem.

Det var en väldigt lyckad och trevlig kväll tyckte jag. Hoppas vi gör om det någon gång.

Idag ska vi till stugan med Danne och Gertrud och kommer inte hem föränn i kväll.

Ha en bra dag, för det ska jag ha! :)


Så här såg jag ut i går.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vilka familjer var ni ? :) mer än hannas alltså . men vad var det för dans? och vem visade upp den för vem ?



men janni är typ den sötaste ungen på jorden!



nu blev det mycket på samma gång! :P haha



pussar<3

2009-06-21 @ 00:15:55
Postat av: anna

det var vi, hanna Js, och emmas kompis hanna Ds familj som vi känner väl. Det var Hanna D och Lina som hade kommit på en dans! :) Dom visade upp den för alla :)

2009-06-21 @ 10:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback