Skola och stan!

I dag började jag klockan nio, vääldigt skönt. Började då med Engelska och där såg vi film-This is England. Ååh, asså den var bra men det var sorgligt också och jag blir så sur när folk beter sig som dom gör i den filmen!! Ni måste se den för att förstå.. 
Sedan hade vi NO och då körde vi någon lek. Efter det var det lunch och då filmade dom typ oss lite grann.
På gympan spelade vi brännboll, efter det var jag och några tjejer kvar på slöjden och jag blev äntligen klar med mina shorts..

När jag kom hem så började jag städa sen åkte jag in på stan med mamma. Då fick jag en ny bikini och ett linne. Tack mamma!<3

När jag sedan kom hem så städade jag klart sen åt vi och nu sitter jag med datorn i famnen och ser på Berg flyttar in..

Imorron vet jag inte riktigt vad jag ska göra..

Sov gott, gott folk, tror inte jag bloggar mer i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback