Snäck och fotboll.

Hej hopp!

Idag har det varit en varm och solig dag.
Vid ungefär halv 1 åkte jag, mamma, emma, fia och lovisa till snäck.
När vi kom dit så plockade upp våra grejer och la oss och solade. Sen blev det för varmt så då gick jag, emma, lovisa och fia iväg till bryggan för att ta ett litet bad :).
Emma badade inte alls. Lovisa och Fia hoppade i direkt och en liten badkruka som jag är så tog det lite tid innan jag kom i.
Men tillslut så var jag i och i början var det kallt men efter ett tag blev det riktigt skönt. Jag ljuger inte om jag säger att det var runt 19 grader i vattnet.

Vid halv 4 åkte vi hem för jag skulle spela match vid 6 och vi skulle samlas 5.
När vi kom hem så åt jag och Lovisa lite sen så blev vi hämtade av vår tränare.
Vi spelade mot Gotland södra dam juniorer och vi förlorade dock med typ 5-1 tror jag det blev. Men jag gjorde i allafall det enda målet :).

När jag kom hem så åt jag mat och duschade. Sedan gick vi upp till vår granne på lite fika för han fyller år i morron så fick han sin present.

Nu på kvällen har jag och Emma varit ute och spelat fotboll och badminton, det var mysigt.:)

Nu vet jag inte var jag ska göra.

Lite bilder från dagen:


Påväg..


Lovisa and mee!:)


Tjoho!


Haha


Yee! :)


Hopp igen :)


Mäster fotograferna!


Påväg hem..

Ja, det var ganska många bilder.

I morron så åker jag, mamma, emma, lovisa och julia till stugan över dagen!
Vi kommer ha de feeta najs! :)

Sov Gott, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag kan inte fatta att jag blir så hilma charmig på alla dina bilder xD :P haha. men imorron kommer det bli feeeeeta najs :P

2009-06-21 @ 23:23:14
Postat av: Fia

Det var jette skujj!<3:D

2009-06-22 @ 11:29:19
URL: http://fiasotis.blogg.se/
Postat av: Amanda

Såg ut som att ni hade kul! ;D

Och Lovisa, du var så fin på alla bilder :) <3

2009-06-22 @ 15:26:28
URL: http://mandee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback