Sommar, Sommar, Sommar!!!!!!!!!!!!!

Idag så var jag och några andra tjejer i min klass kvar efter skolan för att sy på våra klädesplagg på slöjden. Vi har bara i morron på oss så det var bra att vi fick en och halv timme extra idag. Jag hoppas verkligen jag hinner klart i morron för jag vill ha mina shorts i sommmar :D

Senare är det träning på Säve som gäller..Och sen efter det är det Desperata hemmafruar som kommer att vara på på vår TV i kväll..

Åååh, jag vill ha sommarlov nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! :) Har suttit och kollat i gotlands guiden som har kommit och den ger mig verkligen sommarkäsnlor. Hoppas nu sommaren blir riktigt varm och härlig.
Föresten så blev jag väldigt glad när typ 3 stycken sa att jag var brun idag. Då blir jag glad, haha. Jaa, så nu har man alltså fått lite mer färg på kroppen än vad man hade innan eftersom jag låg i den stekande solen i typ 2 timmar i går, hehe.

Hinner kanske med något inlägg efter träningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback