Städning och packning

Under denna lördag har jag hunnit:

* Fixat med mitt sommarjobb
* Åkt ärenden med pappa
* Städat två toaletter
* Städat mitt OCH emmas rum
*Städat bilen inne
* Packat

Mohaha, det var ganska mycket tyckte jag..
Eftersom vi drar i morron så har jag fixat allt detta!
Det blir nog ingen bloggning på två dagar eftersom jag kommer att spendera dom två närmsta dagarna med att sitta i en bil och åka 100(!!) mil..


Ikväll ska famlijen på restaurang, myysigt :)

Skriver kanske ett inlägg i kväll, puss hej!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

duktig flicka!

men vart ska ni äta ?



JAG KOMMER SAKNA DIG GUMMAN!!<3<3

2009-06-27 @ 19:32:26
Postat av: Anna

Vi åt på restaurang rosengården :)



JAG KOMMER SAKNA DIG MEER! :(<3

2009-06-27 @ 21:10:38
Postat av: Moa

hejhej :) kul att du hittade till min blogg, tänkte att ja skulle titta på din,. Måste bara fråga, var du i Halmstad på elitlägret? Tyckte jag såg dig, om inte var de en som var super lik dig :P

2009-06-27 @ 22:18:19
URL: http://moalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback