Stugan

Tjo alla!

Igår kom jag, mamma och Emma hem från stugan efter att ha sovit där en natt. Det var mysigt att bara va där och ta det lugnt. VI hoppade studsmatta, gick ner till stranden, tog massa bilder och mycket annat.
På kvällen åt vi super god mat och såg sommarkrysset. Jag älskar det programmet för då känner man verkligen att det är sommar!!

När jag kom hem i går då så var jag med Lovisa. Vi åt mat och såg på film. Myyysigt:)

Sedan åt vi mat hos våra grannar. När vi kom hem så såg vi den nya Wallander- Hämnden som vi hade hyrt. Jag hade sett den på bio så jag visste redan allt, aja..

Idag ska jag typ va med Johanna och jag vet inte om Joel skulle va med.

Senare ska jag spela fotboll med damlaget eftersom jag blev frågad till att vara med att spela där..Kul!

Nej, nu får ni lite bilder från helgen istället:
(klicka på bilderna för att se dom större)

           

Bild:
1. VI åt god middag! :)
2. Det blev kväll...
3. ...och då tände vi brasa, myysigt!
4. När vi vaknade så var det inte så vackert väder..
5. ..så Emma satte sig vid datorn.


Resten av bilderna ligger på min dator..Men det var iallafall några bilder!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback