22.55

Heejsan..
Sitter nu här med lovisa på min vänstra sida.. :) haha.

Idag har vi varit ute i stugan. Jag, mamma, emma, lovisa och julia.
När vi kom dit så åt vi eftersom klockan hade hunnit bli cirka halv 2. Gick sedan ner till stranden och solade. Sedan doppade sig Lovisa, Emma och Julia men jag tyckte det var lite kallt.
Vi spelade även fotboll på stranden sedan la vi oss och solade igen. Efter ett tag så doppade jag mig men det var ganska kallt så det var bara att gå upp igen.

Resten av dagen så hoppade vi studsmatta, hade kottkrig, tog bilder, åt, fikade och massa annat.
Vid 8 ungefär åkte vi hem.
Men jag har allafall fått mycket färg idag och det är jag glad för :)

Ikväll har jag varit ute med lovisa och emma och spelat fotboll. Det var jätte kul!

Här får ni bilder:


Vid middagen :)


Haha säger jag bara! :)


Söta Lovisa :) <3


Fint :)



Kommentarer
Postat av: Lovisa

tack för en jättemysig dag!<3 :)

2009-06-23 @ 15:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback