Fotboll, Dans och Födelsedagar!

jaa, det är det som står på mitt schema just den här tiden om året. Eller iallafall den här veckan..

Gick upp kvart i 8 för att sedan gå på fotbollsträning klockan 9, skönt att få röra lite på sig..
Nu ska jag snart iväg på dans och direkt efter det är det konfirmation, en intensiv dag vill säga.

Juste, i går var jag på en liten fest hos fanny eftersom hon fyller år på måndag..det var väldigt trevligt..Frammåt 11 tiden fick jag och joel våra dagliga skratt attacker och jag skrattade åt vad som helst.

Och inte nog med det så fyller jag år på tisdag! Tjihooo!! 15 ÅR!! Skojj skojj..

Har funderat på att byta min header...hmm..får se hur det blir med det. Jag får väl tvinga ner johanna så får hon hjälpa mig, för glömsk som jag är kommer jag knappt ihåg hur man gör. (a)

Juste, jag har köpt en ny bikini ! Här kommer en bild! :)

Vad tycks??

Bilder fån festen orkar jag inte lägga in, kolla på www.joeeel.blogg.se om ni vill se! :)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Fin bikini!

Vart köpte du den?

Kram

2009-03-15 @ 15:34:38
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback