Hård träning och snart skola..

I går körde jag verkligen hård träniing...Först dans en timme med snabba rörelser eftersom det var disco, sedan styrka på fotbollen en timme. Ganska jobbigt om man säger så, och jag kan ju bara meddela att det känns i kroppen idag..
hehe

Snart skola, jag börjar klockan 9 så jag har en timmes sovmorgon, sköönt.

När jag kommer hem ska jag städa lite snabbt sen ska jag va me lisa, hoppas hon vill ner till stan för jag måste dit :).

Ska till Fanny i morron för hon fyller år och hon ska ha en liten fest. Annars i helgen händer det nog inte så mkt, förutom att det är dans på söndag :).

Byyyeee!! :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag har asmkt träningsvärk sen igår!! :P men själv var man ledig idag :D



men det är ju konfirmation på söndag också ;)

2009-03-06 @ 16:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback