Hårdträning!

Ja, namnet säger ju sig själv. Hade först inte tänkt att gå men sedan blev det träning, som idag var på norrbacka skolan. Vi värmde upp med att springa till lassarettet och tillbaka, det var faktiskt riktigt skönt att springa eftersom man inte har sprungit på ett tag.
Sedan var det hårdträning inne som gällde, löpning, kondination, styrka mm..
Efter en avslutande stretching kände man sig trött i hela kroppen men ändå i bra trimm inför helgen första tränigs match mot Graip.

När jag kom hem kände jag för att ta en sallad som är så nyttigt.
Så just nu har jag proppat i mig min nyttiga sallad, och så har jag sagt åt mig själv att inte äta något godis!!

Min sallad..!

Nu ska jag lämna denna blogg, och sedan kolla vidare på lite andra bloggar.

Ni får ha de bra!
Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback