Nuuu jäädrar...

ska det bli ändring!
Idag när jag och moster satt i bilen kände jag mig verkligen ohälsosamm! Jag bestämde mig för att gå ut o springa. Erika sa att man inte ska springa för länge nu eftersom det är första gången på länge.
Jag sprang bort mot oskarsstenen och upp bakom bowlinghallen och bort till villagatan. Det blev ungefär 20 minuter och det kändes bra. As jobbigt också, men det är väl för att jag inte har tränat på länge.

Nu sitter jag här nyduschat, ny stretchad och med vääldig värk i nacken, aj aj. :(
Men som man bäddar får man ligga brukar men ju säga;).

Nu ska jag fortsätta hitta skojjiga låtar på youtube, har för tillfället fått hjärnsläpp och den ända låt jag har i huvudet är everytime we tuch med cascada, haha. Fråga inte varför...

haha, syns inte så mkt, men röd som en tomat i ansiktet var jag när jag kom i mål !

Jag för några dagar sen. tihi..

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback