Picknick!

Idag bestämde sig jag och lisa för att äta lunch på stan, vi hade först tänkt att bara ta en fika men det övergick sedan till en lunch. När vi hade strosat runt lite i innerstan kom lisa på att vi kunde ju köpa mat och gå sedan och sätta oss vid typ strandpromenaden. Jag tyckte det lät som en bra idé så vi gick till coop och handlade. Efter mycket funderande över pris och vad vi skulle ha med oss så ställde vi oss i kö till kassan.
Det vi fick med oss var, bestick, rostbiff, kyckling, potatissallad, vindruvor och choklad.
En utmärkt lunch vill då säga.
Hittade en mysig plats på strandpromenaden där vi hade det väldigt trevligt och roligt.
Det är inte så ofta man gör sådant så vi bestämde oss att det verkligen var vår grej. Mycket folk som gick förbi sa att det såg härligt och mysigt ut.
Runt tre tiden cyklade vi hem och där blev vi bjudna på semla. Muums.

Sitter nu här och skriver ett ganska långt inlägg till min käära blogg.

Moster och Anneli har äntligen kommit ner..kul!

Här kommer lite bilder.. puss puss

< Lisa, poosering i innerstan:)

<Jag, poosering i innerstan:)

 På väg till strandpromenaden:)

< Vår fiina picknick.

ehm, okej! :)

Lisis, min söta Lisis! <3<3

haha, Ansis!












Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh, så mysigt ni måste ha haft! En perfekt inledning på mars ju. Fina bilder, man får riktiga vårkänslor!

2009-03-01 @ 20:40:30
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback