Rubrik är svårt att komma på..

just nu sitter jag här med datorn i famnen en fredag kväll och ser på let´s dance. Jag och Johanna har varit ute och gått och pratat av oss lite, det är skönt att göra ibland.

Idag efter skolan var jag och lisa på stan, det var trevligt. Jag hittade en fett cool bikini som jag funderar på att köpa :D.
Sedan hittade jag ett par byxor som jag också la undan.

I morron ska nog jag o johanna på stan igen, jag ska nog kanske köpa bikinin då. Men innan dess får det bli en låååång sov morgon!

Nu sitter jag också och drömmer mig bort till sommaren.

Hej svejs!

 En härlig sommar bild för 2 år sen..

Kommentarer
Postat av: .. Emmizz....

Heejsan ... :) snygg blogg, kramizz<3

2009-03-25 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback