Stan..

Först skola fram till ett, sedan hem och städa, sedan staden med lisa! hehe.
trevligt att träffa henne, hon ska föresten till globen i morron och se genrepet inför finalen i melodifestivalen. Aviis, men jätte kul för henne! :)<3

köpte ett par chinos, och ett par jeansleggings:).
haha, sen när vi är inne på cubus så river vi typ hela stället, nej men, vi skulle ta ner nåt från en krok som satt väldigt högt upp, och då är det en annan som också ska ha ner något, då tog hon typ en järnpinne och tog ner först vårat sen hennes, och alla stod typ och kollade på oss. Sen så visar det sig att det vi skulle ha hängde precis nedanför. Knasar som vi är! haha, men jag och lisa är ju alltid som vi är! :D

sitter här vid datorn framför tv:n och har precis sett let´s dance!

bilder på det jag köpte:

Mina jeans leggiings!

Mina chinos!

Kommentera vad ni tycker, snälla! :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback