Konfirmations dag!

Yes, då var man konfirmerad!
Igår var det en stor dag med mycket som hände.

Klockan nio samlades vi i kyrkan för att köra igenom allt en sista gång.
Vi klockan 11 var den stora stunden inne ;)


syns inte så bra, men här är iallafall när fotografen ska ta bild på oss! :)


Jaaag!


Naaw, jag o johanna! :)

Ja, sen efter allt i kyrkan så åkte vi hem till oss och åt lunch och fika!
Jag fick jätte mycket fina presenter, smycken, presentkort, blommor och en kamera! Jag blev jätte glad för allt!
Bilder tagna med nya kameran:


Mitt presentbord..


Yeeay!


Syster min!


Johannas pappa flaggade för oss :)


Jag gick ut med Nellie och Johanna och tog bilder. Haha, söt bild! :)


Emma och Oskar spelade fotboll så jag passade på att ta bild på Emma! :)

Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder för det tar sådan tid.

Ikväll är det Tydligen match, med damlaget..

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

söta bilder. <3 :)

men faaaaan vad jag kommer sakna komfirmationen!! :(<3

2009-05-19 @ 15:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback