Kväll.

Yes box, nu är det kväll!
Och i morron är vi lediga, lediga, lediga, i morron är vi lediga, aske daske daaa!! :) haha, nej men asså vi är lediga från skolan eftersom vi ska samla in pengar till ett projekt i ett annat land..Jag ska då putsa fönster, men det går ganska snabbt så resten av dagen är jag ledig och då ska jag på stan med johanna, när hon kommer med båten, vilket är halv 3.

Ikväll var jag och Jenny ute och cyklade, då cyklade vi till joel, så var vi hos han typ två timmar ;). Så kan de gå!! :) haha!

Nu ska jag in i duschen och duscha av mig.
Imorron är det lång och skön sovmorgon som gäller för mig!


Ge mig sommmar nuuu, tack!!

SNÄLLA!! ALLA SOM LÄSER BLOGGEN KAN VÄL IALLAFALL KOMMENTERA NÅGOT LITET! DET RÄCKER LIKSOM BARA MED ETT LITET: HEJ! ELLER NÅT FÖR DÅ VET JAG IALLFALL ATT DET ÄR NÅGON SOM LÄSER BLOGGEN!!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt flicka jag har...vilken duktig fotograf! Puss & Kram /Mor

2009-05-13 @ 22:37:00
Postat av: Anonym

Vilken söt flicka jag har...vilken duktig fotograf! Puss & Kram /Mor

2009-05-13 @ 22:37:27
Postat av: emma, :)

Hej gumman :) Jätte snygg blogg, du är såå jädra bra att ta bilder! <3 puss & kram / Emmizz

2009-05-14 @ 12:10:00
Postat av: Anonym

hej :-) fin bloggen är

kram cilla joels mamma :-))

2009-05-14 @ 17:39:18
URL: http://zezilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback