Lööördag!

Tjo alla mina läsare! :)

Ska berätta lite om fredag och lördag.

Fredag:j
Jag och johanna åkte in till stan för att köpa våra skor.

Jaa, sen efter stan så gick vi hem till mig och tog bilder, hihi det var kul! :)













Ja, sen efter allt fotograferande så var vi typ. Sen så vi över. Myysigt:)

Lördag:
Vi gick upp vid 8 sen var vi i kyrkan för genrep klockan nio.
Repeterade teatern flera gånger tills den tillslut satt.

Vid elva åkte jag nellie och lovisa ut till Bro och spelade match.
Vi låg under fram till andra halvlek med 2-0, men till slut vann vi med 6-2, vi är bäst helt enkelt!!! :)

Åkte hem och gjorde mej i ordning. Sedan så åkte jag och pappa till min gudfar och tog konfirmation bilder på mig plus massa andra bilder! det var skojj..

Aa, det var en ganska stressig lördag men nu sitter jag i allafall här och ser robinsson.

Imorron blir jag konfirmerad så då kommer det massa folk hit..
Ska bli jätte kul och jag är inte alls nervös faktiskt.

Nu ska jag se klart robinsson sen se annan TV:)

tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback