ooonsdag!

hej hopp!
Idag har jag varit i skolan som vanligt då.
Kom hem nu för ett tag sen.

Asså nästa onsdag ska alla vara utklädda på skolan till ett yrke..har ni något förslag på vad man kan va då??:)
kommentera isåfall vore snällt!:)

I går kom även mamma hem med en ny tröja och ett par nya skor! Skorna har jag beslutsångest om ifall jag ska ha kvar dom eller byta..hmm...

Ikväll ska jag typ inte göra så mycket, vi är lediga i morron för att tjäna ihop minst 100:- som går till ett projekt på skolan..
vet inte riktigt än vad jag ska göra.


Den nya tröjan/blusen som jag fick av mamma! :)
Tack mamma! :)


Dagens outfit:


Vitt linne-Gina Tricot
Grön/Vit rutig tröja/blus-Vila
Svarta leggings-?
Halsband-?
Armband-HM
Örhängen-Vila

Min lillasyster är sjuk, hon var hemma från skolan både igår och idag!
Stackars lilla gumman! :(


Systeryster!! <3

hejdååå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man måste inte va utklädd?

2009-05-13 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback